Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №2 Вінницької міської ради"

  • Головна
  • Прозорість та інформаційна відкритість дитячого закладу
  • Реєстрація до садочка

Гурткова робота

ТЕАТРАЛІЗОВАНИЙ ГУРТОК

“КАЗКА НА ДОЛОНЬЦІ”

Мета і завдання гуртка:

  • виховувати зацікавлене та відповідальне ставлення малят до підготовки, проведення та оцінки театралізованої діяльності;
  • виконання стоїх ролей;
  • налагодження зв’язків з партнерами;
  • оволодіння прийомами інакомовності (алегорії), фантастичного перевтілення, пепребільшення;
  • вчити емоційно та інтонаційно виразно характеризувати персонажів, виявляти власне ставлення до героїв та їхніх вчинківя4
  • формувати виразне та дикційно чисте сценічне мовлення;
  • заохочувати бажання дітей підтримувати партнера, допомагати йому, доброзичливо з ним спілкуватись, вступати в діалог;
  • користуватися набутим досвідом постановки ігор-драматизацій, розігрувати знайомі й нові сюжети за змістом і мотивами літературних творів, казок та іших малих форм уної народної творчості;
  • розвивати артистичність, творчість, емоційність, витонченість, ініціативсність, вміння використовувати в грі предмети-замінники, уявні предмети, виготовляти елементи атриьутів, входити в образ, перебувати в ньому до кінця дійства;
  • стимулювати прагнення дитини самореалізуватися, самостверджуватися, створювати сюрпризні, жартувливі ситуації.

Перспективний план роботи гуртка

ВЕРЕСЕНЬ

  1. Розповідь про театр, види театру, про професію актора і людей тих професій, які допомагають ставити спектакль.
  2. Міні-вікторина “Впізнай героя казки”

ЖОВТЕНЬ

  1. Розповідання казки “Пан Коцький”.
  2.  Переказування казки “Пан Коцький” з обігруванням епізодів

ЛИСТОПАД

  1. Розповідання казки “Кіт, півень та лисиця”
  2. Пальиковий театр іграшок “Кіт, півень та лисиця”

ГРУДЕНЬ

  1. Настільний ляльковий театр. Прослуховування сценарію новорічного свята “Новорічна казка”.
  2. Ілюстрована розповідь казки “Попелюшка”

СІЧЕНЬ

  1. Заучування колядки “Колядин, колядин”. Що таке Вертеп?
  2. Ілюстрована розповідь української народної казки “Вовк колядник”. СПільний показ лялькового театру вихователя з дітьми.

ЛЮТИЙ

  1. Інсценування діалогічних віршиків за творчістю Грицька Бойка “Не знала”, “Хто кричав”.
  2. Розучування діалогічних віршиків з українського народного гумору “Ми з тобою йшли”.

БЕРЕЗЕНЬ

  1. Розповідання казки “Зайчикова хатинка”.
  2. Показ вихователем тіньового театру “Зайчикова хатинка”

КВІТЕНЬ

  1. Переказ казки “Червона шапочка”.  Творчі завдання “Створи образ героя казки “Червона Шапочка”

ТРАВЕНЬ

  1. Розповідання казки “Кіт у чоботях”
  2. Інсценування казки “Кіт у чоботях”


ВОКАЛЬНИЙ ГУРТОК “СПІВОГРАЙЛИК”

МЕТА ГУРТКА:

  • прищепити любоа до вокального митецтва та навчити правильно виконувати вокальны твори. Пробуджувати в дітей інтерес до вокального мистецтва, що дозволяє розвивати її музичну культуру. Розвивати вокальні завдатки дитини, учити чітко виконувати мелодію, співати своїм природнім голосом під фонограму.

ЗАВДАННЯ ГУРТКА:

  • За підсумками вивчення дитячих пісень, вокальних творів, українських національних, сучасних естрадних пісень тощо розширити знання дітей та їх співочу культуру.
  • Навчити сприймати музику, вокальні твори як істотну частку життя людини.
  • Формувати навички та вміння виконання нескладних вокальних творів.
  • навчити основам сценічної культури, роботі в колективі.
  • Розвивати індивідуальні здібності дітей з урахуванням виконуваних творів. Використовувати різні прийоми вокального виконання. Сприяти формуванню емоційної чуйності, любові до світу. Прищепити основи художнього смаку.
  • Сформувати потреби у спілкуванні з вокальною музикою. Створити атмосферу радості, значимості, захопленності

Перспективний план роботи вокального гуртка «Співограйлик»

ЖОВТЕНЬ

  1. Діагностика музичних здібностей учасників гуртка.
  2. Бесіда про охорону голосу.
  3. Знайомство з вправами-розспівками.
  4. Розспівка «Вовк і семеро козенят», сл. В. Дейнеко, муз. Л. Кучер.
  5. Знайомство, розучування та виконання пісні Н. Май «Знову дощик».

ЛИСТОПАД

  1. Бесіда про звукоутворення та звуковедення. Розучування вправи «Луна».
  2. Дихальна гімнастика. Гра «Диригент». Закріплення вивчених поспівок.
  3. Розспівка «Коза-дереза», сл. В. Дейнеко, муз. Л. Кучер.
  4. Закріплення правильного звукоутворення та звуковедення.
  5. Знайомство, розучування та виконання пісні «Рідний дубочок», сл. Г. Грайка, муз. І. Шайкіс.

ГРУДЕНЬ

  1. Вокально-співацька постановка корпусу. Дихальна гімнастика.
  2. Закріплення вивчених пісень та поспівок.
  3. Розспівка «Колобок», сл. В. Дейнеко, муз. Л. Кучер.
  4. Розучування та виконання пісні «Святий Миколай», сл. і муз. Н. Гороховської.
  5. Знайомство, розучування та виконання пісні «Зимонька», сл. Г. Бойка, муз. К. М’яскова.

СІЧЕНЬ

  1. Дикція, артикуляційне слово. Закріплення співацьких навичок.
  2. Розучування та виконання народної пісні-гри «Го-го-го коза».
  3. Бесіда «Пісенна творчість композиторів А. Філіпенка, Я. Степового».
  4. Розспівка «Колосок», сл. В. Дейнеко, муз. Л. Кучер.
  5. Знайомство та розучування пісні «Пісня про дружбу», сл. М. Ясакової, муз. О. Янушкевич.

ЛЮТИЙ

  1. Виконання вправ для розвитку слуху та голосу.
  2. Підготовка до тематичного заняття-розваги до Дня Святого Валентина.

Виконання пісні «Пісня про дружбу».

  1. Робота над виразністю співу.
  2. Розспівка «Котик і Мишка», сл. В. Дейнеко, муз. Л. Кучер.
  3. Розучування гаївки «Весно, йди скоріше», сл. Л. Дубас, муз. А. Комлікової.

         БЕРЕЗЕНЬ

  1. Закріплення вправ для розвитку слуху та голосу.
  2. Підготовка до свята 8 Березня. Виконання гаївки «Весно, йди скоріше».
  3. Розспівка «Курочка Ряба», сл. В. Дейнеко, муз. Л. Кучер.
  4. Бесіда «Кантилена у співі».
  5. Знайомство та розучування пісні «Писанка», сл. Д. Чередниченка, муз. Н. Гороховської.

КВІТЕНЬ

  1. Закріплення вправ для розвитку слуху та голосу.
  2. Виступ на святі Великодня. Виконання пісні «Писанка».
  3. Розспівка «Лисичка і Півник», сл. В Дейнеко, муз. Л. Кучер.
  4. Бесіда «Творчі імпровізації танцювальної пісні».
  5. Знайомство та розучування пісні «Мама і я», сл. М. Ясакової, муз. О. Янушкевич.

             ТРАВЕНЬ

  1. Виконання вправ для розвитку слуху і голосу.
  2. Виконання пісні «Мама і я» на святі «День Матері».
  3. Розспівка «Ріпка», сл. В. Дейнеко, муз. Л Кучер.
  4. Підготовка до випускного свята. Розучування та виконання пісні «Прощавай, садок дитячий», сл. Т. Волгіної, муз. А. Філіпенка.
  5. Виконання вивчених пісень.

ГУРТОК ЕКОНОМІКИ “НАУКА ГНОМА ЕКОНОМА”

Мета гуртка:

Здійснення безперервного педагогічного процесу з розвитку реального економічного мислення, інтересу до економічних знань дітей дошкільного віку на єдиних підходах і принципах. Опанування дітьми економічних знань і практичних умінь у достатній формі, формування морально – економічних якостей особистості, ощадливість, працьовитість, розумний азарт, уміння вигравати та програвати, бережливість, хазяйновитість

Завдання гуртка:

  • Формувати первинні уяви про економіку.
  • Формувати ділові якості особистості, уміння орієнтуватися в тому, що відбувається.
  • Формувати уміння виявити проблему і самостійно шукати і вибирати найбільш адекватний спосіб її рішення, продуктивно його використовувати.
  • Розвивати уміння оперувати грошима, співвідносити дохід з ціною товару, що гроші служать засобом обміну товарами між людьми – «товар – гроші – товар».
  • Розвивати пошукову діяльність, інтелектуальну ініціативу.
  • Викликати пошану до людей, які трудяться і чесно заробляють свої гроші.

Перспективний план роботи гуртка «Наука гнома Економа»

№ З\П  

Тема заняття

 

Мета заняття

 

Термін виконання

1. Економіка для всіх 1.Бесіда «економіка для всіх».

Мета:Ознайомити дітей з поняттям «економіка», визначити її місце і роль в житті людини, сприяти виникненню інтересу до економічної сфери життєдіяльності.

2.Гра-заняття «Я живу в Україні»

Мета: розширити, систематизувати кругозір дітей, давши їм різноманітні відомості про країну – про її економічні багатства і рукотворний світ, людей, що населяють Україну. Виховувати почуття гордості за українську землю.

 

 

 

 

 

Вересень

2.  Потреби людини 1.Основні потреби людини.

 

2.Бесіда «Потреби, товари, послуги»

Мета: ознайомити дітей з наступними поняттями «потреби», «товари», «послуги». Розвивати інтерес до економічної сфери життєдіяльності, формувати у дітей уміння зіставляти свої бажання зі своїми можливостями.

Жовтень
3. Сім’я. Бюджет моєї сім’ї 1.Бесіда «Бюджет моєї сімʾї»

Мета: ознайомити дітей з поняттями «бюджет», «доходи», «витрати», розвивати інтерес до економічної сфери життєдіяльності й бажання брати активну участь в обговоренні бюджету сімʾї.

2.Гра-діалог «Виховуємо ощадливість»

Мета: закріпити уявлення про те, звідки беруться гроші. Просто так гроші нікому не дають. Але  батьки дають інколи дітям гроші на іграшки і солодощі. Гроші потрібні людям для того, щоб жити і оплачувати витрати. Закріпити поняття «ощадливість» і «економія». Познайомити дітей з поняттям «бюджет», з  чого він складається. Виховувати культуру спілкування. Закріпити правила поведінки в гостях

Листопад
4. Гроші і ціна

 

1.Бесіда «Гроші і ціна»

Мета: ознайомити дітей з поняттями «обмін», «гроші», «купюра», «номінал», «монета», розглянути особливості створення грошей, познайомити з їх різновидами, сприяти розвитку інтересу до економічної сфери життєдіяльності.

2.Гра-заняття «Праця – грошове дерево, ощадливість – скатертина-самобранка»

Мета: підводити дітей до розуміння ролі праці й одночасно до економії зароблених коштів. Розширювати, закріплювати уявлення про те, за що люди одержують зарплатню, як можна економити гроші й розумно їх витрачати. Виховувати майбутнього господаря.

Грудень
5. Товари та послуги 1.Бесіда-роздум «Подорож товарів»

Мета: розкрити дітям необхідність обміну продуктами праці між людьми. Показати, що людина постійно потребує товару, якого в її місцевості не виробляють. Дати дітям первинні, елементарні уявлення про взаємообмін між країнами, про експорт, імпорт. Виховувати гордість за вітчизняні товари, особливо ті, які виробляють у своєму місті.

2.Подорож економят по казках

Мета: розширити й уточнити знання дітей про казки та казкових героїв; закріпити знання економічних термінів, уміння  вживати повні речення, дотримуючись правильного порядку слів; розвивати уміння дітей логічно й послідовно будувати розповідь; виховувати любов до казок, відчуття дружби, наполегливість у пошуку вирішення виникаючих проблем.

Січень
6.  Праця людей і її результат 1.Заняття «Праця людей і її результат»

Мета: ознайомити дітей з різними професіями й результатом їх праці, сприяти розвитку кругозору, розвивати інтерес до економічної сфери життєдіяльності; сприяти вихованню ощадливості, економічності.

2.Бесіда «Від чого залежить якість»

Мета: формувати вміння раціонально використовувати матеріал; показати, що результати і якість праці залежить від обраного способу виконання й від ставлення до роботи. Пояснити дітям залежність ціни товару від його якості і кількості. Виховувати дбайливе ставлення до речей і серйозний підхід до витрачання коштів.

Лютий
 

7.

Природа. Природні ресурси 1.Заняття «Природа і рукотворний світ»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «природа»; визначити, що відноситься до природного світу; підвести дітей до розуміння того, що одні матеріали зустрічаються в природі, а інші – виготовляються людьми.

2.Бесіда «Різновиди природних  ресурсів»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «природні ресурси», визначити, що відноситься до природних ресурсів і які їх види бувають; сприяти вихованню дбайливого ставлення до природи, розвивати інтерес до економічної сфери життєдіяльності.

 

 

 

 

Березень

8. Виховуємо ощадливість та бережливість 1.Гра-заняття «Друге життя речей. Світ паперу»

Мета: звернути увагу дітей на значення паперу в житті людей і на його різноманітність. Уточнити, з чого і як виготовляють папір. Підкреслити, що ліси скінчені, вони можуть загинути, якщо їх не відновлювати. Виховувати розумне економічне ставлення до паперу. Навчати використовувати папір у всіх його видах повторно.

2. Ігрова вправа «Природа – наша годувальниця»

Мета: систематизувати знання про те, що природа нас годує, вона дарує нам харчі, не вимагаючи при цьому платні; натомість природі потрібні наша увага, дбайливе ставлення й віддяка.

 

 

 

Квітень

9. Маленькі бізнесмени 1.Гра-заняття «Книга скарг природи»

Мета: вправляти дітей в умінні ставити себе на місце рослин і тварин. Виховувати бажання надавати посильну допомогу. Розвивати емоційну памʾять і доброту.

2.           Бізнес-клуб «Маленький бізнесмен»

Мета: закріплення отриманих знань про економічні процеси, сімейну економіку, знання про гроші, товар, послугу. Виховати інтерес до економічних знань.

 

 

Травень

Пошук

Сторінки

  • Інклюзивна освіта
  • Інформаційний калейдоскоп “Covid – 19”
  • Батьківський комітет
  • Відзначаємо разом
  • Гурткова робота
  • Дії населення під час воєнного стану
  • День сім’ї
  • Дивокрай
  • Дистанційна робота
  • Звіт про використання позабюджетних коштів
  • Звернення громадян
  • Консультації батькам
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу (згідно з ліцензійними умовами)
  • Ми і школа
  • Музичний калейдоскоп
  • Наш коллектив
  • Патріотичне виховання
  • Погляд у минуле
  • Пріорітетні напрямки роботи
  • Правова освіта
  • Сторінка здоров’я
  • Сторінка подяки
  • Тематичні тижневики
  • Зворотній зв’язок

Записи

  • (без назви) 19.05.2020
  • ДНЗ “КРАПЛИНКА” 29.11.2017

Архіви

Березень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Тра    

Категорії

CyberChimps WordPress Themes

© ДНЗ №2 Краплинка